Rejestracja zmian statutu Budimex S.A.
Zarząd Budimeksu S.A. w nawiązaniu do raportu nr 35/2023 z dnia 18 maja 2023 r. informuje, że w dniu 22 czerwca 2023 r. Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego dokonał rejestracji zmian statutu Spółki dokonanych na podstawie uchwały nr 481 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia z dnia 18 maja 2023 r. Zmianie uległ § 16 Statutu Spółki, który został uzupełniony o ust. 3a oraz o ust. 7a. Brzmienie § 16 ust. 3a Statutu Spółki jest następujące: „Posiedzenia Rady zwołuje Przewodniczący Rady, a w przypadku niemożności, w jego zastępstwie Wiceprzewodniczący lub Sekretarz. Obrady prowadzi Przewodniczący Rady, a w razie jego nieobecności Wiceprzewodniczący lub wyznaczony przez Radę Członek”. Brzmienie § 16 ust. 7a Statutu Spółki jest następujące: „Zarząd udziela Radzie Nadzorczej na jej posiedzeniach istotnych informacji dotyczących Spółki oraz posiadanych przez Zarząd istotnych informacji dotyczących spółek zależnych, chyba że Rada w formie uchwały zawnioskuje w konkretnej sprawie o przekazanie przez Zarząd informacji pomiędzy posiedzeniami Rady. Zarząd przekazuje informacje Radzie Nadzorczej w dowolnej formie, chyba że Rada w uchwale określi formę przekazania danej informacji. Wyłącza się stosowanie art. 380 (1) od § 1 do § 4 Kodeksu spółek handlowych”. Pozostałe postanowienia Statutu Spółki Budimex S.A. pozostały bez zmian. Tekst jednolity Statutu zawarty jest w załączniku do niniejszego raportu.
Załącznik: tekst jednolity